petervanpeetzen.punt.nl
Personal Brandig = Corporate Branding
 
 
Wat mij drijft & motiveert is het groeien naar authenticiteit, persoonlijk en voor ondernemingen. Of: personal branding = corporate branding. Want ook MT’s en hun organisaties, maken deel uit van de unieke ‘Organisatie Personality’, omdat ze een cultuur, waarden en ‘n doel delen (als het goed is).
 
Geld, rendement, marge, opbrengst en winst volgen vanzelf, als je het hart van je onderneming vindt, formuleert, presenteert en … volgt. Dat is de nieuwe economische ‘law 2012 and beyond’.
 
Zo nu en dan -steeds meer gelukkig- kom ik online artikelen tegen, die het ook over dit onderwerp gaan. Graag maak ik een langere samenvatting van een recent artikel:
 
 
Uit reacties van klanten op HRM/P&O gebied maak ik echter op dat velen het lastig vinden om een schijnbaar individueel onderwerp als personal branding de plaats te geven die het toekomt. De reden is een vermeende tegenstrijdigheid tussen het individuele belang van de professional en het collectieve belang van de organisatie. Personal branding zou alleen maar goed zijn voor de eigen kleine ‘Ik-BV’ van de professional en van weinig waarde zijn voor de organisatie.
 
 
 
 
 

Reacties

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl