petervanpeetzen.punt.nl
Verrassend! De nieuwe AAP workshop
 
 
AAP = Authenticiteit – Afstemmen – Presentatie 
Is het een sessie? Een cursus? Nee, het is een praktische workshop! 
 

Meer afstemming tussen organisatievisie, plannen, 'persoonlijkheid' en uitvoering. Zichtbaar via o.a. values, huisstijl, messaging, toon of sfeer.
Sluit het op elkaar aan bij jullie? Waar zit de ruis? Wat kan slimmer? Hebben we 1+1=3 te pakken samen? Ik help stimuleer en inspireer via prikkelen, oefenen & toepassen.
 
Vanuit een lange en brede ervaring, een informele stijl en een nieuwsgierige betrokkenheid. Vanuit oprechte interesse in samenhang en in ‘nut & noodzaak’.
 
Met een onbevangen blik op jullie bestaan, kracht en situatie. In de overtuiging dat authentieke presentatiekracht al in jullie organisatie aanwezig is.
To open your mind and ... to create alignment.  

De AAP is: praktisch
analyseren + kiezen + creëren

Lees meer over de nieuwe aanpak en ... voordelen & resultaten ... >
 
Download de AAP PDF
 

 

 
 
 
Doel workshop
Geloofwaardigheid en vertrouwen ontstaan door consistentie. Ook zakelijk gezien. Als je presentatie aansluit op visie en ambitie, vergroot dat jullie aantrekkings-kracht. Doel van de strategische AAP workshop is, om deze afstemming te vergroten.
 
Via het (nog) beter op 1 lijn brengen van zakelijke authenticiteit, corporate persoonlijkheid en organisatiepresentatie.
 

Want: herkenbaarheid = vertrouwen
= meerwaarde = groei = opbrengst.
 
 
Resultaten AAP
Je bent of hebt na afloop:
  • Operationele handvatten vanuit ‘n heldere missie & kernwaarden
  • Bekend met consequenties voor gedrag en do’s/dont’s
  • Ideeën voor een presentatie ‘van binnenuit’
  • Richtlijnen voor logo, huisstijl, kernteksten en slagzin
  • Toepassingen en gebruik van de handvatten in (sociale) media 
  • Zicht op hindernissen en valkuilen 
  • Even ‘out of the box’ gestapt
  • Haalbare verbeteringen voor in de praktijk
 
 
De aanpak
De AAP is (vooralsnog) een in-company workshop tot ca. 6 deelnemers.
Na je eerste belangstelling volg ik 6 stappen:
  1. Intake, offerte     
  2. Afbakening programma, inleven
  3. Check met opdrachtgever
  4. Persoonlijke 1:1 kennismaking deelnemers
  5. De AAP workshop (1 dagdeel, locatie i.o.)
  6. Na afloop: advies, evaluatie      
 
 
Een fundamentele herijking,
waar jullie voor gaan & staan
 
 
 
 
 
De Vorm
De AAP workshop heeft minimaal de volgende onderdelen:
  • Introductie over authenticiteit en externe trends
  • Voorbeelden horen hoe ‘het’ in het echt werkt
  • (Her-)formuleren (nieuwe) kernwaarden
  • Omschrijven ‘corp. persoonlijkheid’ in woord/beeld
  • Samenvatten verbeterpunten
  • Onderling spiegelen, bevragen en keuzes maken
 
 
Ik blijf kort in jullie organisatie, heb een praktijkbril op en kom snel ter zake. Verder deel ik mijn rijke professionele ervaring met het creëren van corporate uniformiteit (via o.a. de huisstijl). Vanuit 24 jaar praktijkervaring met Communications, Branding & Identity en het vermogen te observeren en scherp waar te nemen.  
 
 
Voor meer herkenbaarheid,
consistentie en vertrouwen
 
 
Voor wie
Directieteams, MT’s, besturen, businessgroep, afdeling- of projectteams. In alle branches. Van zorgpraktijk, dienstverlener tot multinational. En ook voor zzp’ers of 1:1 voor bijv. een directielid, communicatie of HRM collega.
 
 
Investering
Offertes zijn maatwerk en afhankelijk van vraag, situatie, omvang e.d. Indicatie is vanaf € 3.500,00. Voor zzp’ers of bij 1:1 begeleiding, geldt een apart tarief (en aanpak). Ik spreek en schrijf in Nederlands of Engels. Bij omvangrijke trajecten kan ik partners inschakelen. Bel of mail voor een inschatting n.a.v. jullie vraag of situatie.
 
  
 
 
 
 
Deze AAP plaatst fundamenten voor nieuwe groei.
 
Bel Peter Leuhof: 06 518 25 003.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Reacties

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl