petervanpeetzen.punt.nl
Ik geef een hoofdstuk weg. Gratis!
 
 
Vorig jaar schreef ik een boek over de voorwaarden voor de volgende periode van nieuwe groei. Groei, zowel persoonlijk als zakelijk. Je krijgt nu de kans om GRATIS een hoofdstuk te kiezen en deze als pdf te ontvangen en te lezen.
 
Als je daarna deze actie aanbeveelt via je sociale netwerken of via de email, krijg je als blijk van waardering een tweede hoofdstuk naar keuze. Opnieuw GRATIS. Zo hoop ik de bekendheid van mijn boek en boodschap te vergroten.
 
Titel van het boek is: State of Another Mind (Ontdek je Corporate Authenticiteit).
Het boek heeft 10 hoofdstukken. Lees nu verder voor de inhoud of kijk ... >


op het verkoopadres van de NL versie voor meer informatie en de hoofdstukindeling:  
http://www.pumbo.nl/boek/CorporateAuthenticity.
 
De UK versie is overigens te koop via: http://bit.ly/mt4btP
 
Dus voor nu:
1. Kies je hoofdstuk
2. Mail mij je keuze naar: pleuhof@gmail.com
3. Binnen 12 uur heb je het door jouw gekozen hoofdstuk retour.
 
 
 
Mijn wens is dat je daarna meer wilt weten en lezen. Dat kan opnieuw nog 1 keer GRATIS als je via je sociale netwerk melding maakt van deze actie. Bijvoorbeeld via: pay with a tweet (gebruik de button hieronder). Je krijgt dan een tweede hoofdstuk naar keuze opgestuurd. Ik stuur je daarna GEEN reclame of aanbiedingen of vragen of andere boekberichten meer! Dat is hierbij beloofd.
 
Pay with a tweet of melding op facebook:
 
 
 
 
De Indeling van het boek:
 
 
 
Hoofdstuk 1. De Inleiding.
Die krijgt iedere aanvrager er vanzelf bij.  
 
Hoofdstuk 2. De Toestand.
De noodzaak voor meer authenticiteit, als antwoord op de neergang van ons huidige ego kapitalistische handelssysteem en toename van maatschappelijke decadentie.
 
Hoofdstuk 3. De Angst.
Eerst is een blik naar binnen nodig, om daarna weer nieuw naar buiten te kunnen kijken. Het is een verkenning van onze menselijke drijfveer, de angst.
 
Hoofdstuk 4: De Hoop
Tweede blik naar binnen over onze drijfveren. Herkenning daarvan is voorwaarde voor authentieke vrijheid. Nu over de kracht en pracht van Hoop. 
 
Hoofdstuk 5: Opbrengstfactor Vertrouwen 
Dat is waar we naar zoeken als meer authentiek mens of als authentieke organisatie. Het is een gevolg van die andere 'state of mind' en haar beloning.
 
Hoofdstuk 6: Opbrengstfactor Geloofwaardigheid
De tweede kritische succesfactor waar we op mogen rekenen en naar streven als meer authentieke (af-)zenders. 
 
Hoofdstuk 7: Authenticiteit
Een verkenning, afbakening + inspiratie en stimulans voor meer persoonlijke authenticiteit. 
 
Hoofdstuk 8: Richting Corporate Authenticiteit.
Zijn er naast authentieke personen ook authentieke organsiaties gewenst? Is dat mogelijk? Waar letten zij op en wat doen hun leiders?
 
Hoofdstuk 9: De Nieuwe Manager
Omschrijving van het doen, denken & laten van authentieke leiders, managers en bestuurders. Met diverse tips en checks.
 
Hoofdstuk 10: Authentieke Communicatie 
De nieuwe authentieke stijl gaat anders om met beinvloeding en bezint zich op reclame, marketing en gebruik van media vanuit 'delen' en 'faciliteren'.
 
 
Lees meer over de auteur Peter Leuhof via:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Reacties

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl